Bestyrelsen på Lillevang
Ældre og sundhedsudvalget i Furesø besluttede i 2023 at Lillevang Plejehjem skal have en bestyrelse. Læs mere nedenfor.
Bestyrelsens opgaver
Bestyrelsen skal give input og sparring til lederne i forbindelse med kvalitetsudvikling og drift. Bestyrelsen kan også i samråd med ledelsen tage initiativ til at igangsætte aktiviteter eller søge midler til indsatser på plejehjemmet.
Bestyrelsen skal bestå af fem medlemmer. To medlemmer udpeges af henholdsvis Seniorråd og Byråd.
Derudover sidder der en repræsentant for:
- Beboerne
- Pårørende
- Civilsamfundet
Foto: Lillevangs nye bestyrelse: Morten Brynitz (næstformand) og Michael Schmidt er pårørende til beboere på plejehjemmet; Karen Gram er repræsentant for civilsamfundet og formand for Lillevangs venner; Britta Lindeberg er udpeget af byrådet; Inge Storm (formand) er udpeget af Seniorrådet. Linda Bredahl og Arne Rask blev suppleanter.
Evaluering
Bestyrelser på Lillevang skal afprøves henover en 2 årig periode.
I 2025 skal Furesø Kommune derfor evaluere erfaringerne med at have en bestyrelse på Lillevang.
Bestyrelsesmedlemmerne vil derfor blive bedt om at deltage i et interview og dele deres erfaringer.
Kontakt
Ring til os
Kontaktinformationer
Administrationen
7216 4300
Louise Raft, leder
7216 4143
Kornelhaven
7216 4303
Line Blücher, daglig leder Kornelhaven
7216 4684
Magnoliehaven
7216 4306
Hanni Berthou Linder, daglig leder Magnoliehaven
7216 4441
Syrenhaven
7216 4305
Maria Kjærshøj Jensen, daglig leder Syrenhaven
7216 5267
Blommehaven
7216 4310
Neda Amiri Soltani, daglig leder Blommehaven
7216 4686
Rosenhaven
7216 4260
Hanni Berthou Linder, daglig leder Rosenhaven
7216 4441
Aktivitetscenteret
7216 4377